середу, 18 грудня 2013 р.

Акумулятор

Акумулятор відгук Амега
5 років відпрацював акумулятор Oberon 55A на моєму Ланосі. Точніше буде сказати 4 роки, тому що близько року машина простоювала. Почитавши як завжди "розумні" сайти, у тому числі і з тестами, вибір упав на A-Mega Premium 60A з гарантією на 3 роки. При покупці виникли складнощі.
Акумулятор хороший за заявленими характеристиками (робота до 7 років), проведеними тестами в 10 лідерів серед представлених АКБ на просторах СНД, а також і за відгуками автомобільного братства. І що не менш важливо, це збільшений пусковий струм акумулятора 600A. Взагалі довгограючий енергетичний елемент. Але в життя інакше...

Гарантія в 3 роки дає впевненість у якості, але так само напружує вимогою після установки АКБ надати автомобіль на перевірку в головному представництві. Сама процедура не займає багато часу, представник виходить із тестером та перевіряє роботу генератора. Мені довелося їхати спеціально у зазначене місце, як справи в області не знаю, але думаю до ціни на АКБ ще потрібно накидати суму для поїздок на перевірку до головного офісу представництва Megatex. Представник компанії за гарантією повідомив, що з електрикою все гаразд і попросив ще раз приїхати наприкінці зими на чергову перевірку.

При покупці сподівався на продавця, попередньо заходив до магазину приціниться, продавець чітко визначив необхідну полярність клем АКБ за моделлю Ланоса, що і вселяло довіру до його інформації. Хоча було б краще перевірити одразу самому. Старий АКБ відмовився їхати в магазин, довелося новий принести до авто, а клеми не підходять. Після розбору польотів начебто мали за моделлю підійти, але в мене чомусь розташування клем як на Sens. Знову ж таки за словами продавця.
 
Спасибі за водійську солідарність водієві, що підвозив мене назад з АКБ на заміну з потрібним розташуванням клем. На Ланосі клеми плюс ліворуч, як що дивитись (стоячи) на клеми які повинні бути ближчими до вас. На машині АКБ розвертається і плюс з переду капоту вже з праворуч, не переплутайте.

При установці зняв рідні ізоляційні ковпачки клем, так як вони заважали установці з такою самою функцією захисту від короткого замикання цільної кришки, що йде в комплекті з АКБ. Ізоляційна кришка повністю не сідає на своє місце, тому притиснув її пластиною кріплення самого АКБ. За особистими відчуттями в порівнянні з літньою експлуатацією Ланоса, з новим акумулятором мотор став легше заводитися, з одного тику типу.

Переваги акумуляторної батареї A-Mega Premim 60A:
Гібридна технологія виготовлення із застосуванням бівалентних металів (висока стійкість до глибоких розрядів, кажуть це дуже добре).
Неперевершена вібростійкість.
Необслуговувана з дуже малою витратою води.
Дооовгий термін служби та низький саморозряд.
Пусковий струм 600A при ємності АКБ 60A. Для порівняння старий Oberon 55A мав пусковий струм лише 450A.
 
Оновлення інформації: лише гарантію відробив, влітку википав певно і в осені загнувся.  Зараз ІСТА, все нормально.

1 коментар:

  1. На днях был пренеприятнейший случай, просит меня женщина прикурить ее машину. Обычно я таким не занимаюсь не из вредности, а по техническим соображениям. Нет не уезжаю, а снимаю свой аккумулятор и переставляю на машину просящего. После старта двигателя быстро меняем АКБ и все довольны. Спешил и думаю ладно, делов на пару минут... Ее мужчина уже ждёт с подключёнными проводами к мёртвому акуму, я весело накидываю клеммы к себе - искры посыпались с клеммы. Чел перепутал у себя полярность. Горькая слюна от своей же глупости помочь. Благо его ампераж был слаб, обошлось. Даже концевики на дверях и капота от сигнализации не сгорели, а они вроде в первую очередь чувствительны к короткому замыканию аккумулятора. А результат мог быть ой какой плачевный.

    ВідповістиВидалити