вівторок, 25 лютого 2014 р.

Заміна ременю ГРМ - зводить в бік до двигуна.

При пробігу 61 892 км моторист! встановив замість старого натяжний ролик Inna + ремінь ГРМ Gates. Ремінь зліз убік ближче до двигуна, з'явилося цвіркання об кожух ременя. Ремінь Gates разом із роликом Inna купував в інтернет магазині. Звіряв - начебто всі оригінал. Змінювали ремінь сторонами, регулювали натяг ременя помпою, все одно йде до двигуна. Ставимо старий ремінь, працює ідеально.

Спроба №8 йду купую новий ремінь ГРМ Bosch, ставимо - також веде у бік двигуна. ??? Ставимо старий ремінь на новий ролик – працює ідеально. Йде 6-а година роботи, ідей більше немає. Натякаю мотористу, що настав час зав'язувати з цією роботою, нервово погоджується і майже бігцем закручує всі бебіхи на місце і випихає з боксу, за гроші навіть не натякає. На питання, що мені робити - відсилає в інтернет, порушуй питання...

Пишу продавцю так мовляв, ремінь веде, поверніть гроші, відповідає - та не питання, це у вас перший випадок за рік продажів ременів. Дивно все це. Іду до наступного СТО "В три задорого", так кажуть, замінимо і гарантію даємо на 3 місяці або 6000 км пробігу, ремінь Bosch. Натяжний ролик на двигуні вже стоїть новий, про проблему з ременями не кажу, все ж таки за потрійну ціну СТО має задовольнити клієнта без моїх здогадів та експериментів. До того ж старий ремінь працює ідеально.

Help: може хтось підкаже, що це може бути. За логікою раз старий ремінь працює ідеально на будь-якому ролику (старий/новий), це все-таки не ролик ГРМ. Але, два нових ремені чомусь відводить убік. Може два ремені браковані чи підробки тепер продають такі, що не відрізнити? Якщо у когось є ідеї, прошу викладати.

До речі інтернет на цю тему не дуже й багатий. Якщо й зустрічав подібний випадок, то він і залишався без відповіді, як там господар знайшов вирішення проблеми з ременем невідомо.

Цікаво ось що, за фотографіями з сайту Gates для порівняння підроблених ременів, внутрішня фактура ременя все ж таки більше схожа на підробку, але упаковка, наклейка на двигун, голограма і навіть штампи на ремені говорять про справжність. Дорогою на СТО зайшов у магазин і глянув на ще один ремінь, але вже Contitech, так ось на ньому фактура ременя збігається з фотографією оригіналу Gates. Шайтан однак – оригінальний ремінь Gates.

Після заміни на іншому СТО  в 10-й раз ремінь безнадійно зліз убік і повідомив усіх присутніх про свою роботу підтиранням. Невеликий консиліум слюсарів разом із майстром повідомляє, так треба! Я в "траурі", їздити з підтиранням заплативши в тричі дорожче... Але... Майстер пояснює - у половині випадків на Ланосі саме так і відбувається, а згодом проходить, при цьому не перестає газувати, сподіваючись, що ремінь стане на місце. Глушимо мотор. З недовірою переварюю інформацію та лізу в салон для запуску двигуна... і ось диво, підтирання минуло як страшний сон.

Немає коментарів:

Дописати коментар