Спроба №8 йду купую новий ремінь ГРМ Bosch, ставимо - також веде у бік двигуна. ??? Ставимо старий ремінь на новий ролик – працює ідеально. Йде 6-а година роботи, ідей більше немає. Натякаю мотористу, що настав час зав'язувати з цією роботою, нервово погоджується і майже бігцем закручує всі бебіхи на місце і випихає з боксу, за гроші навіть не натякає. На питання, що мені робити - відсилає в інтернет, порушуй питання...
Пишу продавцю так мовляв, ремінь веде, поверніть гроші, відповідає - та не питання, це у вас перший випадок за рік продажів ременів. Дивно все це. Іду до наступного СТО "В три задорого", так кажуть, замінимо і гарантію даємо на 3 місяці або 6000 км пробігу, ремінь Bosch. Натяжний ролик на двигуні вже стоїть новий, про проблему з ременями не кажу, все ж таки за потрійну ціну СТО має задовольнити клієнта без моїх здогадів та експериментів. До того ж старий ремінь працює ідеально.
Help: може хтось підкаже, що це може бути. За логікою раз старий ремінь працює ідеально на будь-якому ролику (старий/новий), це все-таки не ролик ГРМ. Але, два нових ремені чомусь відводить убік. Може два ремені браковані чи підробки тепер продають такі, що не відрізнити? Якщо у когось є ідеї, прошу викладати.
До речі інтернет на цю тему не дуже й багатий. Якщо й зустрічав подібний випадок, то він і залишався без відповіді, як там господар знайшов вирішення проблеми з ременем невідомо.
Цікаво ось що, за фотографіями з сайту Gates для порівняння підроблених ременів, внутрішня фактура ременя все ж таки більше схожа на підробку, але упаковка, наклейка на двигун, голограма і навіть штампи на ремені говорять про справжність. Дорогою на СТО зайшов у магазин і глянув на ще один ремінь, але вже Contitech, так ось на ньому фактура ременя збігається з фотографією оригіналу Gates. Шайтан однак – оригінальний ремінь Gates.
Після заміни на іншому СТО в 10-й раз ремінь безнадійно зліз убік і повідомив усіх присутніх про свою роботу підтиранням. Невеликий консиліум слюсарів разом із майстром повідомляє, так треба! Я в "траурі", їздити з підтиранням заплативши в тричі дорожче... Але... Майстер пояснює - у половині випадків на Ланосі саме так і відбувається, а згодом проходить, при цьому не перестає газувати, сподіваючись, що ремінь стане на місце. Глушимо мотор. З недовірою переварюю інформацію та лізу в салон для запуску двигуна... і ось диво, підтирання минуло як страшний сон.
Немає коментарів:
Дописати коментар