Нова пічка гріє добре, але в процесі експлуатації, часто відривається кріплення - скоба, що притискає радіатор печі салону до повітропроводу. Як результат, в щілини, що утворилися, в обхід радіатора починає надходити не прогріте, холодне повітря. ККД опалювальної системи автомобіля знижується від 50% до 90%. Також бувають як варіант поламки: забитий радіатор печі або повністю не закривається термостат. Будь-який з випадків легко діагностується
, наприклад якщо забитий радіатор пічки, то в моторному відсіку, вхідний патрубок буде гарячий, а той що виходить - холодний, або ледве теплий. При порушенні теплового режиму роботи двигуна з вини термостата достатньо на панелі приладів візуально проаналізувати покажчик температури охолоджуючої рідини, після прогріву двигуна, стрілка довго не піднімається до середини.
У разі обриву кріплення (скоби) радіатора, найпростіше перевірити похитавши за патрубки пічки з моторного відсіку. Як можна здогадатися, ворушіння патрубків означає, що впав радіатор пічки. У моєму випадку саме так і сталося, напевно після "хорошої ями", я то спочатку навіть не здогадувався, помітив нелад лише з настанням холодів. За інструкцією для усунення несправності слід знімати торпеду (панель приладів). Але на щастя за своєю природою я дуже лінивий і ревнивий до грошей, що витрачаються на авто в міжсервісному інтервалі.
Першим рішенням знайденим на теренах слов'янських народів, це заміна або можливість закріпити радіатор пічки на Ланосі "якимось важким Макаром" без розбирання торпеди. Люди, що описали це диво дійство, скаржилися на складний, тендітний і шкідливий для самої системи обігріву процес складання. Місцями зламаний пластик корпусу пічки.
Десь потрібно спеціально відпилювати, а потім при складанні садити на герметик відпиляний пластик. Повітряники при зворотному складанні складно вставити на місця, зважаючи на природно деформований від температури пластик...
Повинне бути легке вирішення проблеми кріплення радіатора печі. Так і є! Дуже швидкий і легкий спосіб закріпити назад на місце радіатор печі, що впав, це вставити розпірки між радіатором і корпусом печі. Для цього гарячим ножем вирізати з трьох сторін лючок у нижньому корпусі повітроводу радіатора розміром 10x10 см і відігнути до низу (підігріваючи пластик у місці вигину).
Повинне бути легке вирішення проблеми кріплення радіатора печі. Так і є! Дуже швидкий і легкий спосіб закріпити назад на місце радіатор печі, що впав, це вставити розпірки між радіатором і корпусом печі. Для цього гарячим ножем вирізати з трьох сторін лючок у нижньому корпусі повітроводу радіатора розміром 10x10 см і відігнути до низу (підігріваючи пластик у місці вигину).
Повністю вирізати немає потреби, інакше після вставки розпірок печі, буде вкрай складно вставити на місце вирізаний пластик лючка. Для лікування кріплення радіатора пічки Ланос знадобляться: ніж, газовий пальник (підійде запальничка з постійним факелом), герметик, гумовий шланг (близько 30 см), клей "секунда".
На фото наочно вийшло, під рукою виявився фотоапарат мобільного телефону. Для зручного доступу до нижньої частини радіатора достатньо зняти нижній повітропровід спрямовуючий гаряче повітря на ноги, відкрутивши 3 саморізи. При знятті повітроводу будуть перешкоджати і тиснути дроти, що висять на кліпсах, одну праву достатньо підвів викруткою висадити з отвору.
![]() |
Відсунути центральну консоль |
Також потрібно попередньо відкрутити гвинти, відсунути назад пластик центральної консолі, що між сидіннями. Важіль КПП перевести в положення другої або четвертої передачі, тим самим посунувши пластик центральної консолі максимально назад.
![]() |
Не хитрий інструмент |
У процесі вирізування лючка доведеться кілька разів повторювати розігрів леза, так як ніж в процесі різання остигає. Сам рух розпеченого ножа у пластику йде як по вершковому маслу. Після вирізу і відгину лючка, відрізати за виміром відрізок гумового шланга, зробивши ножем з одного боку v-подібний надріз, який упиратиметься в край бачка радіатора.
Всередину шланга я вставив по короткому саморізу або болтику, щоб запобігти деформації самого шлангу від високої температури. Заповнив внутрішню порожнечу шланга, що залишилася, і рясно обмазавши сам відрізок на торцях герметиком вставив розпірку між корпусом повітроводу (в якій частково і був вже вирізаний лючок) і верхній частині радіатора пічки.
![]() |
Підняти і закріпити радіатор пічки |
Для надійності заклав пальцем на дотик пару ковбасок герметика і вниз печі (без шланга), там зазор менше пальця. Таким "простим Макаром" було встановлено 4 розпірки по верхньому периметру радіатора.
Далі пригнув пластиковий лючок на його законне місце та за допомогою "супер" клею прихопив у точках дотику. Коли клей висох, обмазав герметиком по всьому шву лючка і дав час висохнути.
Пічка знов працює як зазвичай |
Мітки інфо: не гріє пічка, ремонт пічки автомобіля, холодно в машині.