Погано гріє пічка Ланос - рішення

погано гріє пічка
Пічка Ланос

Пічка не гріє - є рішення ремонту і гріє спекотно

Нова пічка гріє добре, але в процесі експлуатації, часто відривається кріплення - скоба, що притискає радіатор печі салону до повітропроводу. Як результат, в щілини, що утворилися, в обхід радіатора починає надходити не прогріте, холодне повітря. ККД опалювальної системи автомобіля знижується від 50% до 90%. Також бувають як варіант поламки: забитий радіатор печі або повністю не закривається термостат. Будь-який з випадків легко діагностується , наприклад якщо забитий радіатор пічки, то в моторному відсіку, вхідний патрубок буде гарячий, а той що виходить - холодний, або ледве теплий. При порушенні теплового режиму роботи двигуна з вини термостата достатньо на панелі приладів візуально проаналізувати покажчик температури охолоджуючої рідини, після прогріву двигуна, стрілка довго не піднімається до середини.
 
У разі обриву кріплення (скоби) радіатора, найпростіше перевірити похитавши за патрубки пічки з моторного відсіку. Як можна здогадатися, ворушіння патрубків означає, що впав радіатор пічки. У моєму випадку саме так і сталося, напевно після "хорошої ями", я то спочатку навіть не здогадувався, помітив нелад лише з настанням холодів. За інструкцією для усунення несправності слід знімати торпеду (панель приладів). Але на щастя за своєю природою я дуже лінивий і ревнивий до грошей, що витрачаються на авто в міжсервісному інтервалі.
 
Першим рішенням знайденим на теренах слов'янських народів, це заміна або можливість закріпити радіатор пічки на Ланосі "якимось важким Макаром" без розбирання торпеди. Люди, що описали це диво дійство, скаржилися на складний, тендітний і шкідливий для самої системи обігріву процес складання. Місцями зламаний пластик корпусу пічки.
 
Десь потрібно спеціально відпилювати, а потім при складанні садити на герметик відпиляний пластик. Повітряники при зворотному складанні складно вставити на місця, зважаючи на природно деформований від температури пластик...
не вікручувати пічку
не знімати радіатор
не знімати пічку
Повинне бути легке вирішення проблеми кріплення радіатора печі. Так і є! Дуже швидкий і легкий спосіб закріпити назад на місце радіатор печі, що впав, це вставити розпірки між радіатором і корпусом печі. Для цього гарячим ножем вирізати з трьох сторін лючок у нижньому корпусі повітроводу радіатора розміром 10x10 см і відігнути до низу (підігріваючи пластик у місці вигину).
 
Повністю вирізати немає потреби, інакше після вставки розпірок печі, буде вкрай складно вставити на місце вирізаний пластик лючка. Для лікування кріплення радіатора пічки Ланос знадобляться: ніж, газовий пальник (підійде запальничка з постійним факелом), герметик, гумовий шланг (близько 30 см), клей "секунда".

консоль Ланос
Відсунути центральну консоль
На фото наочно вийшло, під рукою виявився фотоапарат мобільного телефону. Для зручного доступу до нижньої частини радіатора достатньо зняти нижній повітропровід спрямовуючий гаряче повітря на ноги, відкрутивши 3 саморізи. При знятті повітроводу будуть перешкоджати і тиснути дроти, що висять на кліпсах, одну праву достатньо підвів викруткою висадити з отвору.
 
Також потрібно попередньо відкрутити гвинти, відсунути назад пластик центральної консолі, що між сидіннями. Важіль КПП перевести в положення другої або четвертої передачі, тим самим посунувши пластик центральної консолі максимально назад.


нагріти ніж газовим пальником
Не хитрий інструмент
Ніж розігріти на газовому пальнику і просто всадити кінчик леза в пластик, повільно розсікаючи його за контуром наміченого лючка. Не варто запихати ножа глибоко, якщо перестаратися і вставити лезо глибоко в корпус повітроводу, можна пошкодити сам радіатор.
 
У процесі вирізування лючка доведеться кілька разів повторювати розігрів леза, так як ніж в процесі різання остигає. Сам рух розпеченого ножа у пластику йде як по вершковому маслу. Після вирізу і відгину лючка, відрізати за виміром відрізок гумового шланга, зробивши ножем з одного боку v-подібний надріз, який упиратиметься в край бачка радіатора.
 
Всередину шланга я вставив по короткому саморізу або болтику, щоб запобігти деформації самого шлангу від високої температури. Заповнив внутрішню порожнечу шланга, що залишилася, і рясно обмазавши сам відрізок на торцях герметиком вставив розпірку між корпусом повітроводу (в якій частково і був вже вирізаний лючок) і верхній частині радіатора пічки.

не гріє пічка
Підняти і закріпити радіатор пічки
Низ радіатора (місце, де патрубки виходять у моторний відсік) кріпитися притискною пластиною за допомогою гвинта. Іноді при довгому катанні з радіатором, що впав, і його виламує з коренем. Мені пощастило, низ радіатора все ще міцно тримався.
 
Для надійності заклав пальцем на дотик пару ковбасок герметика і вниз печі (без шланга), там зазор менше пальця. Таким "простим Макаром" було встановлено 4 розпірки по верхньому периметру радіатора.
 
Далі пригнув пластиковий лючок на його законне місце та за допомогою "супер" клею прихопив у точках дотику. Коли клей висох, обмазав герметиком по всьому шву лючка і дав час висохнути.

Ремонт пічки обігріву салону автомобіля
Пічка знов працює як зазвичай
З естетичного боку справи, всі післяопераційні шрами не видно, тому що вони закриваються нижнім кожухом повітроводу, що спрямовує потік гарячого повітря на ноги. За бортом +7 градусів, почав рясно пітніти, до цього що 2, що 4 швидкість двигуна пічки обігріву, було ледве тепло в машині. Тепер відчувається в низу явно розпечене вугілля, доводиться зменшувати подачу тепла, переміщуючи регулятор у синю зону.

Мітки інфо: не гріє пічка, ремонт пічки автомобіля, холодно в машині.