середу, 28 листопада 2012 р.

Потік радіатор СО мотора Ланос

Все б нічого, але потік радіатор системи охолодження двигуна. Два роки тому, з тієї ж причини радіатор був замінений на бренд ЛУЗАР. І як водиться, читати між рядками інструкцію з експлуатації автомобіля Ланос немає бажання, тому наступав знову на ті ж самі граблі. Причина протікання дріб'язкова, кришка розширювального бачка. Виявляється, її кришку бачка потрібно мінімум один раз на рік, промивати під проточною водою з крана. Цієї, потрібної інформації, я чомусь не знайшов у сервісній книжці з регламентом ТО
, згідно з пробігом або після певного часу експлуатації. І так, клапан розширювального бачка в кришці, що регулює тиск системи охолодження двигуна залип, не відкривався геть на-чисто. Я докладаючи зусилля круглим щупом його зірвав, після промив під водою, згідно з рекомендаціями. Клапан запрацював як новий. Провів випробування з манометром на ножному насосі, скидає під 2 кгс/см2. Тільки ось допустимий тиск для відкриття клапана по мануалу до 1,2 кгс/см2. Але, пізно це вже було, коли проливи пішли від перевищення тиску в СО.
 
Радіатор так само підтікає при роботі двигуна. За відгуками ланосівників, багато хто лікує цю проблему, відкушуванням однієї третини пружини, що притискає сам клапан (це ще не все, пружину потрібно розтягнути до попереднього положення). Мені ліньки розбирати кришку, та й не знаю як, а з досвіду інтернет спільноти, я просто трохи відкрутив кришку розширювального бачка, і течія припинилася. Поясню чим це загрожує, при підвищенні тиску в двигуні, підвищується і температура закипання охолоджуючої рідини.
 
Іншими словами, двигун складно перегріти. Це актуально в літню спеку, але що цікаво, влітку навіть з непрацюючим клапаном у СО і відповідно з тиском, що перевищує заводські норми, радіатор не тече. Мабуть, діє закон фізики, при нагріванні матеріали розширюються, а значить всі з'єднання ущільнюються.
 
А що ж узимку, а взимку і так складно перегріти двигун, навіть якщо постаратися. Ось і виходить, що промивання кришки розширювального бачка необхідно проводити своєчасно, щоб не загубити радіатор СО двигуна. Якщо потік, то на зиму можна трохи відкрутити кришку бачка, а влітку знову закрутити до кінця. Або змінити радіатор з кришкою розширювального бачка і забути про проблему. Почекаємо морозів міцних, якщо знову розплачеться радіатор, то тоді впевнено в бокс на заміну.

Післямова: морози показали, з трохи відкрученою кришкою розширювального бачка СО двигуна, радіатор не тече. Зараз розумію, мабуть два роки тому, була та ж проблема, все те потрібно було по-доброму поміняти кришку розширювального бачка, а не весь радіатор. Сподіваюся описаний досвід, допоможе заощадити кошти.

Оновлення: все ж таки він (радіатор СО) тече, під час стоянки. Чи то по низу шва, чи зливний краник. Значить заміна радіатора.

Мітки інфо: чому тече радіатор, Ланос, тиск СО 

Немає коментарів:

Дописати коментар