неділю, 23 грудня 2012 р.

Коли купував новий Ланос!

Коли купував новий Ланос у 2006 році, і не думав побачити знову шильдик із абревіатурою "ЗАЗ". Все-таки автомобіль спочатку корейський. Де робиться машина, вже знав. Тільки після покупки зрозумів це карма! Перша моя машина була старенький ЗАЗ М-968. Розпродавши купив нову Таврію, на шильдику все той же ЗАЗ. Тепер після багатьох років експлуатації ЗАЗів точно вирішив, як би там не було, а купувати ВАЗ, ТАЗ, ЗАЗ тощо. не стану, навіть якщо доведеться на велосипеді їздити. Краще я, той час, який доводиться витрачати на пошук інформації як відремонтувати пічку салону, витрачу розважаючись перед телевізором на канапі.
Справа навіть не лише у самих автомобілях. З першим старим авто який дістався мені, все ясно, старе воно і є. До Славути претензія проста, чому так потворно створили і не змінювали довгий час екстер'єр, хоча всередині не краще. Але Ланос у розумінні багатьох людей, і в моєму теж, мав би стати еталоном співвідношення розумної економії та гарної якості. Не все так сталося, як гикалося.
 
Перше і не приємне враження від сервісу, майже завжди ланосовод у гарантійному випадку - це оленя. І ніяк інакше. Здавалося б, що складного та дорогого у заміні клаксону?! Так ні, керівництво "партії" наказало ремонтувати... Причина: "Іноді залипає контакт". Може й залипає, а за тиждень я знову приїду з того ж питання. Тим більше, що залипає явно не від того, що мало бібікають, а від поганої якості металу в контактах сигналу. 
 
Якимось дивом, що врятував мої нерви, сигнал геть-чисто відмовився працювати і був замінений на новий. Адже можна купити новий і поміняти самому, але навіщо було, при покупці переплачувати за ефемерну гарантію. 
 
Планове ТО, виконали за 30 хвилин, рахунок виставили за 5 норм/годин. Це скільки ж сервіс міни поклали вкрадених грошей з усіх ланосівників у кишеню, щоправда, не знаю тільки в чий.

Спочатку, свою машину страхував по КАСКО, так от сталося. Вночі, злочинці, потягнувши за кожух троса капота, я так розслідував, відкрили його, а кнопку, яка мала при відкритті включити дорогу сигналізацію, блокували, притиснули чимось. А далі все як по маслу.
 
Зняли клему АКБ, дверний замок провернули спеціальною викруткою, зламавши всі нутрощі та вуаля... Вкрали: магнітофон фірмовий, 1 шт.; пульт дистанційного керування телевізором, 1 шт.; картка пам'яті Kingston 2Gb з брелоком-перехідником під USB флешку, 2 шт.; і що ще по дрібниці. ТБ їм не дістався, вчасно забрав додому.
 
Це все до історії, в результаті зламаний замок дверей, блок управлінням пічкою і вентиляцією салону в клямці, яка тримає декоративну рамку, що обрамляє стійку з магнітофоном. Страхова оплачує, просить рахунок. Їду до офіціалів, прошу рахунок на такі ж по каталогу запчастини, здавалося б, що тут може бути складного? А ні, після передоплати, приходить не той блок управління піччю, на місце корейського, український. Все б нічого, але виглядом відрізняється в гірший бік і з дизайну салону ну ніяк не вписується.
 
Після заміни (ще не знав) дивлюся як баран на нові ворота і намагаюся зрозуміти, що я зробив не так?! Розумію, що мені встановили не ту деталь, яку я замовляв спочатку. Скільки пізніше було "смердіння" у офіційного представництва, ай-яй-яй! Вони вину визнали майже відразу, спочатку спробували розвести, що мовляв так теж дуже красиво і сучасно. Але після відсилання на хутір до бабусі, почали напружувати мене, треба доплатити, ми помилилися, тра-та-та.
 
Мені, щоб доплатити, треба виписати новий рахунок, а тут уже проблеми у страховій, плюс мені знову треба витрачати час, бензин на поїздку до страхової тощо. Коротше, зі слиною на губах і кровною образою на мене, надіслали за свій рахунок, корейський блок управління піччю, правда для заміни довелося все-таки їхати повторно і витрачати час. Так ось, навіщо такий сервіс? Непотрібний він мені. Совок був, совок і залишився, як то кажуть, горбатого могила виправить!

Друге, це якість. Все ж гірше, ніж у тих же корейців. Не дивлячись на те, що закладений потенціал ще корейцями великий, кузов (скрип у салоні) не грає на нерівностях, хіба що повністю завантажений і те скрипу немає. Але радіатор грубки, по мануалу, щоб закріпити відірваний радіатор, необхідно розібрати чверть машини. Адаптація до українського виробництва позначилася не лише на ціні, а й на якості, до того ж у менший бік. Можливо, це загальносвітова тенденція, але є ще якісні авто.

Змінюватиму карму. Обслуговування Ланоса за ціною тішить, звісно. Тільки хочеться завжди кращого, а це і коробка автомат, і двигун потужніший, економічніший, і просторіший салон. Тепер головний критерій відбору, якнайменшу увагу до автомобіля в сервісі. Може навіть електромобіль.


Метки инфо: купить новый Ланос?

Немає коментарів:

Дописати коментар