четвер, 27 грудня 2012 р.

Заміна щітки склоочисника

velgio
Velgio TM
Стокова щітка очищувача лобового скла з боку водія, перестала очищати бруд. Стара щітка після розбирання та складання з метою змінити бік робочої гумки, стала непридатною. На автозаправці "ОККО" поміняв нараховані бали на нову, без каркасну щітку від "Velgio" (50 см). За описом в інструкції, обіцяють довгу та безвідмовну роботу за рахунок натурального каучуку та у складі графіт. До того ж на борту склоочисника аеродинамічний спойлер. У комплекті 3 перехідники для різних кріплень щіток.


В роботі, скло очисна щітка Velgio, перевершила всі очікування. У порівнянні з стоковою, небо і земля. Чистить ідеально. При цьому, я так розумію, зростає навантаження на сам механізм склоочисника, за рахунок щільнішого прилягання до скла і, відповідно, більшого опору під час руху. Але, хіба це важливо для безпеки, ні.

Є й мінус у роботі взимку. Щітка вигинається у снігопад так, що центр очисника не працює. Очевидно вода, що розтанула з лобового скла, стікаючи по ребрах щітки замерзає, тим самим порушується гнучкість без каркасної системи. Про цю хворобу без каркасних щіток я знав ще до придбання Valgio. Я подолав цю неприємність, увімкнувши обдування скла піччю на максимальну швидкість, відповідно центр скла підсох і на швидкості сніг не встигав танути на склі або може висихав відразу. Зате в пробці, знову ті ж самі "граблі" починалися не поспішаючи. В решту часу, дощ, каша на дорозі або калюжі, щітка завжди справляється чудово!

Помітив приємну новину, вода з бачка омивача скла, витрачається у кілька разів менше, ніж зі стоковими щітками. На старій щітці, щоб витерти лобове скло, доводилося 4-5 разів бризкати, з новою ж, один короткий сцик, тільки для змащення і скло очисник Velgio витирає на сухо.

Висновок: стічні щітки склоочисника лобового скла – міняти однозначно.


Мітки інфо: склоочисник, щітки, Velgio, ОККО.

2 коментарі:

  1. Хочу теж гумки вельгіо поставити замість старих.

    ВідповістиВидалити
  2. Порада, ці щітки і досі в роботі на Ланосі, проте гумки вже зіпсувались і щітки повільно витирали майже до зупинки важелів - рішенням як виявилось була заміна гумки. До цього вже були плани міняти привід очисників, а рішення таке просте - поміняти робочі гумки і зараз легко труть як із "автосалона" типу нові. Швидко і жодних затримок в роботі. Сам корпус щіток вже крихкий став, де інде виламується при натисканні, але продовжує на чисто працювати.

    ВідповістиВидалити