Velgio TM |
В роботі, скло очисна щітка Velgio, перевершила всі очікування. У порівнянні з стоковою, небо і земля. Чистить ідеально. При цьому, я так розумію, зростає навантаження на сам механізм склоочисника, за рахунок щільнішого прилягання до скла і, відповідно, більшого опору під час руху. Але, хіба це важливо для безпеки, ні.
Є й мінус у роботі взимку. Щітка вигинається у снігопад так, що центр очисника не працює. Очевидно вода, що розтанула з лобового скла, стікаючи по ребрах щітки замерзає, тим самим порушується гнучкість без каркасної системи. Про цю хворобу без каркасних щіток я знав ще до придбання Valgio. Я подолав цю неприємність, увімкнувши обдування скла піччю на максимальну швидкість, відповідно центр скла підсох і на швидкості сніг не встигав танути на склі або може висихав відразу. Зате в пробці, знову ті ж самі "граблі" починалися не поспішаючи. В решту часу, дощ, каша на дорозі або калюжі, щітка завжди справляється чудово!
Помітив приємну новину, вода з бачка омивача скла, витрачається у кілька разів менше, ніж зі стоковими щітками. На старій щітці, щоб витерти лобове скло, доводилося 4-5 разів бризкати, з новою ж, один короткий сцик, тільки для змащення і скло очисник Velgio витирає на сухо.
Висновок: стічні щітки склоочисника лобового скла – міняти однозначно.
Мітки інфо: склоочисник, щітки, Velgio, ОККО.
Хочу теж гумки вельгіо поставити замість старих.
ВідповістиВидалитиПорада, ці щітки і досі в роботі на Ланосі, проте гумки вже зіпсувались і щітки повільно витирали майже до зупинки важелів - рішенням як виявилось була заміна гумки. До цього вже були плани міняти привід очисників, а рішення таке просте - поміняти робочі гумки і зараз легко труть як із "автосалона" типу нові. Швидко і жодних затримок в роботі. Сам корпус щіток вже крихкий став, де інде виламується при натисканні, але продовжує на чисто працювати.
ВідповістиВидалити