Акумулятор

Акумулятор відгук Амега

Акумулятор - електрообладнання

5 років відпрацював акумулятор Oberon 55A на моєму Ланосі. Точніше буде сказати 4 роки, тому що близько року машина простоювала. Почитавши як завжди "розумні" сайти, у тому числі і з тестами, вибір упав на A-Mega Premium 60A з гарантією на 3 роки. При покупці виникли складнощі.
Акумулятор хороший за заявленими характеристиками (робота до 7 років), проведеними тестами в 10 лідерів серед представлених АКБ на просторах СНД, а також і за відгуками автомобільного братства. І що не менш важливо, це збільшений пусковий струм акумулятора 600A. Взагалі довгограючий енергетичний елемент. Але в життя інакше...

Гарантія в 3 роки дає впевненість у якості, але так само напружує вимогою після установки АКБ надати автомобіль на перевірку в головному представництві. Сама процедура не займає багато часу, представник виходить із тестером та перевіряє роботу генератора. Мені довелося їхати спеціально у зазначене місце, як справи в області не знаю, але думаю до ціни на АКБ ще потрібно накидати суму для поїздок на перевірку до головного офісу представництва Megatex. Представник компанії за гарантією повідомив, що з електрикою все гаразд і попросив ще раз приїхати наприкінці зими на чергову перевірку.

При покупці сподівався на продавця, попередньо заходив до магазину приціниться, продавець чітко визначив необхідну полярність клем АКБ за моделлю Ланоса, що і вселяло довіру до його інформації. Хоча було б краще перевірити одразу самому. Старий АКБ відмовився їхати в магазин, довелося новий принести до авто, а клеми не підходять. Після розбору польотів начебто мали за моделлю підійти, але в мене чомусь розташування клем як на Sens. Знову ж таки за словами продавця.
 
Спасибі за водійську солідарність водієві, що підвозив мене назад з АКБ на заміну з потрібним розташуванням клем. На Ланосі клеми плюс ліворуч, як що дивитись (стоячи) на клеми які повинні бути ближчими до вас. На машині АКБ розвертається і плюс дивлячись з переду капоту вже з праворуч, не переплутайте.

При установці зняв рідні ізоляційні ковпачки клем, так як вони заважали установці з такою самою функцією захисту від короткого замикання цільної кришки, що йде в комплекті з АКБ. Ізоляційна кришка повністю не сідає на своє місце, тому притиснув її пластиною кріплення самого АКБ. За особистими відчуттями в порівнянні з літньою експлуатацією Ланоса, з новим акумулятором мотор став легше заводитися, з одного тику типу.

Переваги акумуляторної батареї A-Mega Premim 60A:
Гібридна технологія виготовлення із застосуванням бівалентних металів (висока стійкість до глибоких розрядів, кажуть це дуже добре).
Неперевершена вібростійкість.
Необслуговувана з дуже малою витратою води.
Дооовгий термін служби та низький саморозряд.
Пусковий струм 600A при ємності АКБ 60A. Для порівняння старий Oberon 55A мав пусковий струм лише 450A.
 
Оновлення інформації: лише гарантію відробив, влітку википав певно і в осені загнувся.  Зараз ІСТА, все нормально.

Висновок: погані акумуляторні батареї серії A-Mega Premim.

Оновлення: Іста в принципі 3 роки без проблем відслугувала, проте вже взимку відчувалось важкувато їй. Тому нова Іста жовтого кольору замінила Істу Стандрат. Різниці як для нових немає, старий зараз досі працює у безперебійному джерелі електроенергії. ДБЖ живить або лампочку під час так званих "блекаутів", або телевізійну приставку Ромсат з моніторм ЛГ на 24 дюйми. Старої Істи (там може залишилось 30 ампер) вистачає на 6+ годин перегляду телебачення легко.

ПК з райзен теж нормально кілька годин, проте ризиковано через апроксимовану (не справжню) синосоіду для самих електронних компонентів комп'ютера. Потрібна чиста синусна, але це інший перетворювач потрібен і дорожчий.

Ну і звісно БДЖ Краулер  зарядити такий акум не може повністю, тай часу булоб потрібно дві доби певно. Тому зарядку проводжу звичайним ще дідівським трансформаторним блоком заряджання. Повністю 3-4 години і потім ще десь  2-4 години на малому амперажу.

p.s. Правильно не блекаут, а темрява, або морок.