суботу, 19 жовтня 2013 р.

Заміна - радіатор двигуна.

Радіатор двигуна


замена радиатора двигателя
Новий радіатор приїхав поштою
Підходять холоди і знову, радіатор починає потіти. Настав час замінити вологий радіатор на новий. За п'ять років це третій радіатор з урахуванням встановленого на заводі. Вибір впав знову на ЛУЗАР LRc 0563b (каталожний номер GM 96351263), ціна питання в Інтернет магазині 45 $ + 1,5 $ достава.
Виробник чомусь назвав його "алюмінієвий, не збірний (паяний) конструкції". Хоча причина протікання таких радіаторів у стику з'єднання пластику з алюмінієм. І чому ж він не збірний...
місце протікання радіатора
Радіатор перевернуто - це низ

Заміна радіатора двигуна сама по собі процедура дуже проста, впорається навіть школяр. Головне завдання правильно злити антифриз, не насипавши у нього будь-якого сміття. На радіаторі є зливальний вентиль, який при відкручуванні спрямовує струмінь антифризу у бік двигуна. При цьому якщо стоїть захист, майже вся охолоджувальна рідина розіллється на всі боки, стече по жолобках захисту повз зливну ємність.

злив ор
Шланг для зливу ОР
Багато не роздумуючи, щоб не знімати захист і не втратити більше 100 мл антифризу, на зливний вентиль натягнув шланг. Для цього підійшов утеплювач для магістралі кондиціонера у будинку, точніше його залишки. Інший кінець шланга вивів у низ через технологічний отвір захисту двигуна. Шланг при відкритті доводиться крутити разом із вентилем, акуратно поправляючи та прокручуючи внизу.

Домкрат при заміні радіатора охолодження
Залишається підставити зливну ємність під радіатор. Попередньо вимити пластикове відро від, вибачте "Майонезу", відмінний варіант. Але й воно не заходить по висоті, довелося домкратом підняти машину. Одну сторону на цеглу, дуже акуратно з дошкою та гумовою прокладкою, другу залишити на домкраті. Забігаючи наперед скажу, що домкрат в останній момент при знятті з цегли не витримав через слабке зварювання на торці осі за підшипником. Будьте пильні завжди.

антифриз хадо
ХАДО за рік роботи потемнішав
Залишається відкрутити зверху болти з двох притискних пластин радіатора та зняти вентилятор. З вентилятором вийшла затримка, тому що місце відключення колодки дротів не зручне. У мене так і не вдалося його від'єднати, відкрутивши три болти, четвертий кут підняв, він ніби в клямці і обережно притулив до двигуна. Відпустивши хомути гумових патрубків на двигуні, як рекомендовано в інструкції із заміни радіатора, легко підняв старий радіатор і викинув у сміття.

лузар 96351263
Радіатор ЛУЗАР в пакуванні
Ось він, новий радіатор СО двигуна. Після отримання на пошті, трохи напружили розрізи у рамці радіатора зверху та знизу. Були підозри, що надіслали вживаний. Хоча сенс цих розрізів як би зрозумілий, при розширенні стільнику охолодження, рамка повинна грати, а не стримувати тиск стільника. Походивши по магазинах, придивившись, побачив у деяких варіантах радіаторів відсутнє до 70% цієї самої рамки. Час покаже.

Опустивши на місце радіатор, всього прикрутити на місце всі болти. Промазав легенько герметиком торці патрубків затиснути хомути і залити антифриз через ганчірочку. Як лійка підходить відрізана горловина пластикової пляшки. Нижня частина пляшки була потрібна для вилучення залишків ОР з гумових патрубків при знятті радіатора.

При заливанні ОР, не варто відразу під'єднувати тонкий шланг, що йде від радіатора до розширювального бачка, до моменту витікання антифризу зі штуцера радіатора. Це допоможе уникнути повітряних заторів у системі. Після підключення тонкого шлангу, руками бажано прокачувати ОР, затискаючи та відпускаючи товстий патрубок для видалення повітря із системи. Поворот ключа в замку запалення і навколишню тишу, порушив такий приємний вушку гуркіт двигуна. Прогрів до 90 ° C та включення вентилятора підтверджує якість виконаної роботи – до зими готовий.

Немає коментарів:

Дописати коментар