Скол на лобовому склі


скол на склі

Поділюсь своїм досвідом з ремонту сколів на лобовому склі, та й не тільки лобовому. Стався з моєю машиною випадок, камінь упав з мосту на лобове скло. Оскільки лобове скло має кут нахилу, удар стався по дотичній, що і власне і врятувало від повної заміни розбитого скла. Проте камінь, що впав, залишив розсипом хмару сколів, які крім неприємного нагадування про те, що трапилося, ще були каналами для руйнівної вологи в прошарку скла.
Трохи відступу, раніше 10 років тому, мені довелося спостерігати за ремонтом тріщини на лобовому склі. Процедура ремонту проста, свердлиться з боків спеціальним, тонким свердлом на кінцях тріщини скла дві точки для зняття напруги, не наскрізні. Далі в тріщину з тюбика заливається якийсь склад, що склеює. От і все. Наприкінці додають полірування. Склад клею я не знаю, але замінити ж можна чимось схожим, наприклад поліакрилатний клей.

Я використав супер клей "Секунда". Протерши скол спиртом, капнув за необхідності суперклей у тріщини, так, щоб надлишок клею не потік. Місце сколу краще обклеїти скотчем. Інакше клей тонким шаром висихає моментально і можуть залишитися промені на склі. Якщо клей краплею сидить у сколі, то висихає повільно, а це означає, що можна прибрати надлишок, просто торкатися щоразу чистим сірником у клей на сколі. Навіть не прибираючи надлишок того ж клею, теж має вийти добре. Просто пройде більше часу, поки щітка склоочисника наполірує виступ.

Процедура ремонту скла, як видно, не складна, копійчана і швидка. В результаті маємо врятоване лобове скло від повільної руйнації. Адже отримавши доступ у внутрішні шари скла, вода мала б при теплій погоді легко заходити всередину, а при негативних температурах створювати тиск на тріщину, роздавлюючи її формувати новий промінь тріщини. Також сприяють руйнації скла вібраційні сили, передані через кузов.
скол на лобовому склі
Можливо хто не знає але скло складають з трьох шарів матеріалу, це типу броньоване, та не сильно. Отже між двома тонкими шарами скла вставлять плівку і звісно на заводі під температурою та тиском склеюють все разом. Таким чином виходить прозоре скло, але трошки броньоване. Це на випадок ДТП щоб уламки не розлетілись і не вразили людину.
У такий спосіб напівкустарним способом можна обійтися від дорогого ремонту.

Мій багаторічний досвід експлуатації лобового скла із заклеєними сколами показав надійність такого способу ремонту.

Теги інфо: ремонт сколів на склі, тріщини.

upd:
Щітка в дощ після ремонту сколів на лобовому склі залишає ледь помітні павутинки слідів. Краще відразу контролювати мікро-краплю клею, що закладається в сколу. Скло ціле, це головне! 
Років 15 минуло, скло ціле і прозоре.

Немає коментарів: