неділю, 5 травня 2013 р.

Шини для моєї машини.

Росава Бц-49
Росава Бц-49
Кілька років тому з'явилася у мене можливість купити шини Росава Бц-49, 175/70 13, 4 колеса із залізними дисками за 2/3 ціни. Мій знайомий, на такий самий Ланос купив собі литі диски з імпортними покришками, а Росаву майже нову, продавав. В той момент, на моїй машині стояли білоруські покришки Бел 100. Покришки як покришки, але один неприємний момент з Бел-ом був, коли при обгоні, виходячи з ситуації, хотів швидко повернутися до свого ряду, злегка притиснувши на гальмо з поворотом коліс у правий ряд, розчеплення з дорогою. Все обійшлося, як кажуть дорогу «піймав
і завершив маневр, але зрозумів, що Біл 100 в суху погоду дорогу не тримають.

Натомість якість корду Білоруської гуми через п'ять років всього кілька невеликих бульб на корді та менше бічних мікротріщин.

Купивши Росаву, одразу перевзувся і… І радості не було меж. У порівнянні зі стоковими шинами, в повороти машина, взута в Росаву, заходить на 20 км/год швидше. Тобто, якщо на Бел 100 у крутому повороті впевненість була в тому, що не знесе в кювет при швидкості 60-70 км/год, то на Росаві це 80-100 км/год, не забуваймо, це все-таки Ланос, а не Форд Фокус. З того часу я чимало потрудився, розхвалюючи шини Росава Бц-49 на сайтах. Так, мовляв, за невеликі гроші, отримуємо досить добре керовану машину. Та й хід машини став м'якшим з Росавой.

До речі, цієї зими від'їздив на літній Росаві. На ній з'явилися павутинки
потріскався корд
Потріскався боковий корд покришки

потрісканої гуми, а отже, треба було терміново докатати Росаву. Перші пару років, ці павутинки мене не турбували, але цієї зими, одне колесо почало травити повітря, може це і результат зимової експлуатації, хоча хорошу покришку «мінус» не повинен вбивати по корду.
 
Як для зими, літня Росава Бц 49 в мінус 2 градуса морозу знову здивувала, я «ходив» 70 км/год там, де решта двох колон автомобілів їхала максимум 50 км/год і жодного разу не відчув хоч найменшого ковзання. Снігова каша взагалі здалася рідною стихією для цих шин. Правда і виїжджав я, не так часто.

Плюси Росава Бц-49: добре тримає дорогу, безшумна, машина проходить м'якше дорожні стики (у міру зносу протектора, ефект зрозуміло, зменшується). Мінус цих покришок – герметичність корду,
росава відгук відмінно
3 колеса тримають тиск і не пропускають
всі шини за 7 років отримали мікротріщини з боків корду та протектора. Приблизно на четвертому році життя шин одне колесо почало постійно спускати тиск на 1 атмосферу за 4 дні. 
 
Розбирання в шиномонтажі показало на ремонтопридатність покришки, а протектора ще залишилося на тис. 15. Довелося в 13 безкамерне колесо встановити камеру на 14, за відсутності потрібної. Поки що, все без проблем (upd: камери на 14 у 13 колесі вистачило на 8 тис. км). Але висновок сам собою напрошується, не варто купувати такі шини, які через кілька років стають непридатними, не від'їздивши свій ресурс. Крім великого середньорічного пробігу автомобіля, тобто за пару років, легко Росава Бц-49 окупить себе. Поки що придивляюся до Bridgestone та Pirelli із замашкою на економію палива. Проте Росаву люблю і хочу знов купити. Зараз ще краща гума вариться на Росаві, якість ще краще стала.

1 коментар:

  1. У покришок такі є термін придатності життя, точніше експлуатації в 7 років. Це закон, от сиджу думаю, чи нові купити Michelin, чи 15 річні покрутити на швидкості по дорогах України.

    ВідповістиВидалити