суботу, 2 березня 2024 р.

Premiorri Solazo шини преміум, прокатав диски - зникла вібрація керма при 120 км/г

 Заміна шин - Premiorri Solazo 175/70 R13 82H преміум

Український виробник Росава досяг преміум класу з випуском Premiorri Solazo. Це не голі слова, це мій досвід використання покришок порівнюючи з минулими виробниками. А замінив я Білшина 100 на нову Преміоррі. Я поясню свою історію взагалі. Старі шини вже пройшли свій термін придатності, а це 7 років з дати виробництва. Проте порепані, протектор дійшов до контрольних міток зносу вони ще "бігали". Як мені здавалось, майже лиса гума принесе прибуток на економії пального.
Premiorri Solazo


Знаючи, що чим менше висота протектора, тим менший буде опір колесу котитися, можна заощадити гроші на заправці бензину. Але... Безпека дорожнього руху, гальмівний шлях збільшується і просто курсова міць зчеплення з дорогою зникають.

Зменшений гальмівний шлях за рахунок нових шин

Так їздити ризиково, тому тільки нові шини зроблять поїздку комфортною, впевненою і безпечною. Тож план такий, проїхати тисяч 20 і продати їх, щоб знову купити нові Premiorri Solazo. Нові шини дають задоволення на дорозі, це і м'якість за рахунок товщини протектора, це зменшений гальмівний шлях навіть в порівнянні з 50% зносом гуми. Я відверто цього не знав, але відчув приблизно на третину зменшений гальмівний шлях після встановлення нових шин.

Якість Premiorri Solazo - нові технології і чим краще за Goodyear чи Continental

Головні в покришках від Росави це хімія, ось що зазначено на сайті виробника:
Особлива формула гуми Silica heat Optimal. В її складі присутні Ultrasil 7000 GR (кремнійкислотний наповнювач) і новітні каучуки з бутадієн-стиролу. Вони забезпечують високу ступінь зчеплення з дорожнім полотном під час зливи. І не тільки зливи, але й в суху погоду.
Боковина  захищена від бічних ударів. Забезпечується на молекулярному рівні за допомогою технології Santaflex 6 PPD (захист від озонового та атмосферного старіння, а також наявність у складі гуми високоструктурного  техвуглецю). Боковина робить шини стійкими до порізів і до бічних зіткнень з інфраструктурою доріг.
І це не всі вказані переваги Преміоррі, там ще багато чого з фішок написано, але хімія я вважаю - це головне.
Преміоррі Солазо

Як досягнуто преміум якості в українських шинах Росави

За допомогою доданих хімічних сполук шини отримали рівень зчеплення з дорожнім полотном, увага під час дощу клас "B" другі з верху. Вище тільки клас "A" який можна зустріти в шинах люкс виробників, Continental. Але не всі з них мають навіть "B", часто у Goodyear лише клас зчеплення на рівні "C" - третій з верху. Ну як вам Росава, бімбаносно чи не так?! А тепер спробую пояснити на уявному прикладі, як це працює.
Преміум Premiorri Solazo

Припустимо взимку їдучі по ожеледі нам так і хочеться підсипати піску під колеса. Це помітно додало би впевненості при маневрах і точно машину би не носило по дорозі. А для прикладу на залізничній дорозі застосовують трубки через які підсипають пісок прямо на рейки під колеса. Я не знаю який пісок там, кварц чи ще щось, але є. Так, приблизно такого самого результату Росава досягає в шинах Premiorri Solazo, тільки підсипаючи спеціальну хімію в склад літньої гуми для мокрого покриття. Silica heat Optimal - це секретний пісок для асфальту.

Вібрація в кермо при швидкості вище 110 км на годину - прокатай диски!

На старих шинах була вібрація на швидкості 120 км/г. Балансуй, не балансуй все одно дрібна сип в руки постійно била. Я зрозумів що бити може не тільки по осі а і радіально. Виною тому диски. Я майже впевнений, що кривими їх виробили ще на заводі. Бо великих ярів та ударів на швидкості не було. Тому після купівлі новесеньких Premiorri Solazo не хотілось відчувати вібрацію в кермо. Це до речі руйнує і ходову частину. Тоді прокатав стальні диски. Скребет був, трохи пожерло фарбу на посадкових при рівнянні, але все відполірували. Встановили нові шини і... Машина на 120+ км/г їде тихо, без вібрації в кермо. Ідеал.

Балансування шин Premiorri Solazo - перевершило навіть топових виробників

Так після прокатки дисків етап балансування нових колес. Перед купівлею звісно прочитав всі відгуки про Premiorri Solazo. Так от іноді, злі язики ляпають про "погану вібрацію" і типу "пів кілограма" навісів для балансування. НЕВІРТЕ! Я поясню в чому справа. Вони дійсно можуть навішати і 50-100 гр вантажиків на колесо, а проблема в їх кривих, старих, іржавих, а може навіть легкосплавних і все ж кривих дисках.
Балансування Premiorri Solazo

На мої шини навішали в перше колесо 12 і 20 гр, всього то. А друге колесо лише 15 гр. Дванадцять грам на колесо. Та це ніщо, в порівнянні зі старими білшинами. Як у найкращих світових виробників дорожньої гуми. Молодці білоцерковці!

Надійність при бокових ударах шин

Ви чули про проблему у західних виробників з боковиною покришок. Це забрало стільки невинних "життів" у таких дорогих шин. Ну знаєте ті історії: влетів в яму, вилізла гуля, або боковий поріз об бордюр. Жах, і як люди тільки купують той дорогий мотлох. А я таки знайшов серед них гідного виробника, зустрічайте: Michelin Energy XM2+. Так втричі дорожчий за росаву, проте у нього посилена боковина. Вже хотів купляти саме їх, але... Знов знайшлась Ахіллесова п'ята і в них, чувак заїхав в пісок і не зміг виїхати. Покришки заривались знов і знов, навіть після того як його трохи витягував друг на іншій машині за "краватку".
Premiorri Solazo боковина (корд)

Та що ж таке, і справді, як що придивитись Michelin Energy XM2+ дійсно майже сліки. Тобто гладкі. Знов пошук і точно, Преміоррі жодного відгуку про слабку боковину. Навпаки, тільки схвальні відгуки про невбивучість наших шин. Протектор не поза шляховий, але з піску вивезе. Без перебільшень, Premiorri Solazo ідеальний варіант. Надійний, і золота середина для ґрунтової дороги, а для асфальту найкращі в своєму класі.

Мінуси як що вони є

Для мене мінусом є лише низька ціна Premiorri Solazo. Я без жартів, ці покришки мають коштувати набагато більше. І хоч на сайті Росави заявлено про шини як бюджетний клас, вони нажаль тут не обманюють. Справді Solazo коштує дешевше навіть китайських псевдо покришок. Я хочу платити більше за такі шини, набагато більше. Я не дурень, я знаю ціну якісним речам і звісно хочу отримувати не 20 тис. грн на місяць, а 150 000 гривень. Що б виробник міг вказати ціну на Premiorri Solazo десь 8 т. грн за одну. І щоб я міг із задоволенням "відслинити" баризі 32000 гривасів, перевзутися і зі щасливою пикою поїхати до дому. Що тут не так?!
Мінуси Premiorri Solazo

Я таки зараз щасливий, що не прогадав і зробив правильний та вигідний вибір в Premiorri Solazo. Це ТОП, це безпека, це комфорт - тільки вони! Хочу ще одну машину купити, і знову взую преміум Росаву Premiorri. Нехай з вами завжди буде - сила бензину!

Немає коментарів:

Дописати коментар