неділю, 23 вересня 2018 р.

Захист від іржі – 10 років як новий | дешево та швидко

Антикор - WD 40 захист від корозії
Всього одну годину на рік приділити машині витративши 100 грн – на автомобілі жодної іржавої точки. Розповідаю рецепт консервації кузова, лонжеронів, номерної панелі та всього, що іржавіє. Машина 11 років, а виглядає досі як нова.
При покупці насамперед замовив антикорозійну обробку всього кузова. Але цього відомо мало для довгого життя авто. Через п'ять років знайшов диво засіб (не реклама) Раст-стоп. Раст Стоп зупиняє навіть вже полізлу іржу, і консервує метал на рік-три. Дивлячись, як їздити.

Замовив собі, Google вам якщо потрібно вкаже легко. Мені прийшло у банках на розлив. Один склад рідкуватий, другий загущений. Перший у пороги та порожнини, другий для обробки днища. Так усе й зробив, заливав, замазав, але роки йдуть. А тут ще фінансова криза натиснула.

По RUST STOP відгук тільки позитивний, не знаю точно, може він і досі працює у порожнинах. (Оновлення з часом змивається чи висихає). Але треба знову мастити, знову шукати Мовіль. Проте мовіль не сподобався через свої якості. На відміну від RUST STOP не затікає до прихованих порожнин, не піднімається вгору до 10 см по площині металу. Так, RUST STOP може і повзти нагору, захищаючи кузов автомобіля від корозії.

І як завжди приходить ідея, а якщо замінити RUST STOP на щось з магазину. Так як ціна на нього виросла + достава, ось і набігає копієчка. А у яких рідин схожі властивості – правильно WD40! Думаю, і принцип роботи у цих складів однаковий. Тоді все набагато простіше та швидше, а головне дешевше.

Щороку купую фірмовий балончик WD40 (на жаль, є і підробки). На машині протягом години обробляю всі доступні порожнини. Я так само забризкав подряпину на даху WD-хою, вже років 5 як жодного натяку на іржу. Подряпина була не до голого металу, але ґрунтовка виднілася. Усього за рік могла б поповзти "руда". Врятував завдяки щорічному змочуванню.

Справ то на хвилину, з балончиком WD40 йде трубка, яку і потрібно вжалювати у всі доступні тріщини (жартую). Починаю з дверей, у куточках вікон є щілини всередину дверей, туди розбризкую. Далі спускаюся до щілин у замках. На задніх стійках дверей викручую кнопковий вмикач світла салону і впорскую порцію чудодійного засобу. Так само і з передньою та середньою стійкою дверного отвору.

Потім переходжу у відділ до двигуна. Всі лонжерони, канали стічні для води під капотом, під крилами по контуру і скрізь де можу просунути тонку трубочку з WD. Також стики зварювання опори амортизаторів, сам капот з низу по кутах.

Забув ще про дах вказати. Точніше з неї родимою і починається обробка. В першу чергу під гумками скла, потім під захисну стрічку де кріплення знімного багажника. Дуже просто і швидко, але хіба що з передніми стійками дверей трохи повозитися. Там місце мало для рук, а потрібно витягнути кабель із ущільнювачем.

Що хочу відзначити! Ланос вже із заводу йде в "найактивніших" місцях оцинкованим. Деякі майстри після зачистки фарби перед фарбуванням запевняли – 5 років і буде гнити. Не на моїй машині, звичайно зачищали. Але при роботі бачачи якість та товщину лакового покриття виносили свій невтішний вердикт. Можу опротестувати, все чудово, якщо не лінуватися і WD 40 пирснути пару разів у деяких місцях раз на рік.

Також зауважу, що під передніми крилами забивається болотом наглухо. Бажано раз на рік відкручувати передні брудовловлювачі (бризковики) і виколупувати бруд з-під крила. У самому низу, у куточку. Якщо не чистити, так само забивається глиною вентиляційні отвори порогів. Ну а далі самі знаєте, що прискорюватиметься. При підвищеній вологості швидше іржавіє.

І насамкінець так само наливаю з балончика в багажне відділення. Під килимок і там, де запаска. Зовсім небагато, адже іноді дощ туди потрапляє.

Висновок про антикор
Властивості антикорозійної обробки WD 40:
  • Витісняє воду зі щілин та швів (зварювальних)
  • Захищає від попадання вологи у важкодоступних місцях
  • !Зупиняє процес іржавіння
  • Відсутність гідратованого окису заліза
  • Піднімається вгору по іржавому металу до 10 см (витісняючи вологу)
  • І просто "красуня" ;)
    До плюсів ціна - 100 грн/200мл (мені вистачає із запасом)

    З мінусів – потрібно робити процедуру щороку. Але всього 1 годину часу, не шкода.

    На фото стрілками показав місця для введення шланга з рідиною для обробки. Під капотом і так має бути зрозуміло, бризкати всі щілини, панелі та дірочки.

    Не іржавіти всім!

    2 коментарі:

    1. Що додати, іржі й досі немає, на дверцятах внизу шва від часу фарба вже відколупується, але іржі під нею не бачу.

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. На диво знайшов пухлика на порозі, та враження що виріс він за місяць раптово. Зачистив місце і (секретна порада чим прибрати іржу) туалетним засобом "каченя" для унітазів перетворив іржу на блиск. Отвір виявився тонким як голка і довжиною 3 см в довжину, що наводить на завдський в середині дряп, або це я погнув знизу порог ще давно і вмятина тільки себе показала. Як лікую таке гниття розповім у наступному звіті. Машина знову як нова :)

        Видалити