пʼятницю, 17 листопада 2017 р.

Засвистів ремень генератора - а можливо підшипник помпи...

Після заміни всіх ременів проїздив кілька десятків тис. км, і на тобі то ГУР верески викидає то свист при старті двигуна. Раз мало не в'їхав в інший автомобіль при активному викручуванні керма з боку на бік. Гур короткочасно на холодну переставав гойдати. Грішив на гідравлічне масло, думав настав час замінити, але не те було. Нещодавно помітив постійний дуже неприємний свист ременя. Довелося закатати рукави та лізти у моторний відсік.

Усунення свисту ременя генератора

В принципі, свист видавати могло би що завгодно, і підшипник генератора, і помпа могла на свистати. Перевірив натяг ременя гени, нагадаю, при натисканні пальцем, прогин на 1 см є норма то знак гарного натягу. У мене ж було 1,5-2 см у прогині. Що цікаво, ремінь міняли на СТО, спочатку не верещав. Невже якісний ремінь Continental розтягнувся так сильно. Гаразд, практика каже, що може потягнутися.

Натягувати ремінь генератора не дуже зручно. Потрібно опустити спочатку нижній болт кріплення генератора, який ближче до лонжерона. Другий нижній не потрібно відпускати, він, мабуть, на стулці, тобто. він затиснутий, а регулюється генератор без проблем. Другий верхній також відпустити. Після вставити монтувальну лопатку між геною та двигуном, я використав дерев'яну ніжку від крісла, посунути генератор до салону, у мене посунувся приблизно на 7-8 мм. Затягнути верхній болт головкою 12 мм, другим затягнути нижній, регулювання закінчено.

Для зручності доступу до болтів довелося ще зняти патрубки з повітряного фільтра на інжектор. Хвилинна справа, але зручність після цього відчутна. Шківи і сам ремінь (робочу поверхню) у доступних місцях почистив ганчіркою змоченою спиртом. Типу від олійного нальоту. Після запуску двигуна свист ременя припинився, чи надовго, час покаже. Результатом натягу ременя генератора залишився задоволений.

Натяг ременя за допомогою силіконового мастила

Є ще один спосіб усунути свист ременя генератора, але так робити можна лише в дорозі, через брак часу і умов для натягу ременя.


Міра скоріше всього тимчасова, і дуже сумнівна.

1 коментар:

  1. На 89 т. км взимку засвистів пасок генератора при вмиканні всіх пічок, обігрів заднього скла, щітки очисника. Замислив вже замінити на новий, проте перечитав свою статтю і притримав гроші. Спочатку підтягну старий пасок, все ж це Континенталь!

    ВідповістиВидалити