вівторок, 21 березня 2017 р.

Заміна глушника Ланос ЗАЗ-Bosal

Настав час замінити рідний, встановлений ще із заводу глушник на Ланосі. Якби не ями, ще можна було їздити. При проїзді "шиферу" на дорозі не хило так потрусило, і різко, звук вихлопної системи залунав як лев, що шукає свою самку. З огляду було виявлено причину. Як я вже описував швидкий ремонт глушника, що прогорів, допоміг на кілька років відсунути покупку і заміну на новий. При проїзді вибоїни всередині глушника таки відлетіла залізячка, а так як метал у місці друшляка тонкий, при ударі тієї самої відірви, залізка пробила дірку в глушнику.


Кухонна метелавева сітка для ремонту глушникаЇздить стало м'яко кажучи не комфортно, в салоні рев стояв ще той. Швидко знайти за прийнятну ціну на ринку новий глушак не вдалося. Подумати тільки, продавець хотів подвійну ціну за харківський "кооперативний" Ютас - 650 грн. Тоді як у будь-якому магазині через нет можна за 320 грн викупити. День поламки 7 березня, жінки та й ми чоловіки вимагали свято, залишати прекрасну половину людства без коліс неможливо. А їхати треба, але й тут прийшло настільки просте рішення швидкого ремонту, здавалося б, вже не придатного навіть до реставрації глушника, наскільки це можливо. Загнав машину на стічний дощовий канал для полегшення доступу до порваного глушника. Я взяв звичайну кухонну дзижку або металеву терку для миття посуду і вставив у величезну прорву глушника.
В дорозі відремонтувати глушник кухонна дзижка
Такі еврика - це спрацювало, рев зник повністю, так баритон вже трохи грубуватий, цього не можна заперечувати. Проте їздити стало досить комфортно. Суть такого підходу: сітка має бути як би цілісна, плетена. Вставляючи її в дірку глушника, треба постаратися засовувати так, щоб близько 20% залишалося зовні опукло. Краї дірки природно рвані і сповнені зачіпок і гострих задирок, ось за них і повинна чіплятися сітка, не даючи собі провалитися і зникнути в утробі глушника. Так що виходить майже надійна система, зверху тиснуть гази на сітку, а знизу при вибоїні їй не дасть провалиться всередину зачіпка по колу за метал банки. 
 
Зрозуміло міра дуже тимчасова, і якщо дірка більша за саму сітку, то витівка не вигорить.
 
За ці врятовані для свята дні був замовлений і доставлений такий самий, заводський глушник ЗАЗ - Bosal за 580 грн. +достава 70 грн. +28 грн. доплата за накладений платіж. Це спільне заводське виробництво Бельгія/Україна. 
 
Банку глушника виконано на відміну від дешевих аналогів із жароміцного металу стійкого до прогоряння. До того ж він алюмінований або як ще не зовсім вірно називають - алюмінізований. У конструкції є отвір для зливу води із банки. Встає на місце старого під час заміни ідеально, без запинки. Відразу ж із глушником замовив і прокладку (обов'язково) +8 грн. А ось із гайками пролетів. Відразу не знайшов при замовленні, а потім об'їжджав усі найближчі магазини та базар, їх просто немає у роздробі. Добре, що старі відкрутилися без проблем і стали на місце.

І останній штрих, це наконечник глушника, що прикрашає і гордо іменується - самець, проте! Болт фіксуючий наконечник закис і поржавів за роки експлуатації, довелося слюсарю наконечник з нержавіючої сталі просто стягувати зі старого. Болт я залив WD-хою на пару днів із прогріванням не до червона над газовою плитою. Потім легко відкрутився і з новим болтом наконечник таки встався на своє місце.

Окремо хочеться сказати про роботу СТО і як же за*** таке ставлення. Першого ж дня шукаю адекватну ціну на послуги із заміни. Скільки – 150 грн. Чудово, їду за глушником на базар і розумію, ні - тільки через інтернет купувати, а це ще кілька днів як мінімум. Приїжджаю через три дні на теж СТО, той самий менеджер, заїжджайте. Я думаю, що ціну вже знаю. Коли все зробили, після цього він загнув 200 грн.
- Я як двісті? Ви ж говорили сто п'ятдесят.
- Та не може бути, то не я був. Ну гаразд, давайте 150.

Звичайно я залишив чайові слюсарю з поваги до його праці. Але так нахабно дурити, так не можна, всі ми люди крутимося, тремося один об одного. ! Білі комірці СТО - майте, будь ласка, повагу до ваших клієнтів, та просто залишайтеся завжди людьми, а не пі...

Лічильник заміни глушника: 73 200 км дорогами України у віці 9 років.

Ну і якщо ви ще не читали як легко можна відремонтувати старий прогорілий глушник швидко, то слідуйте за посиланням на перший пост.

1 коментар:

  1. Як в дорозі без СТО та майстра відремонтувати глушник авто за 30 хвилин. Зверху на світлині видно як сітку вставити в диру глушника, проте як що на додачу ту сітку замастити термостійким герметиком, тоді глушак ще до Львова доїде! Звісно попередньо запастись кухонною сіткою "чисткою" і бажано не одною, а також автогерметиком.

    ВідповістиВидалити