четвер, 23 червня 2022 р.

Пневмобалони та пневмоподушки в задні пружини (пневматична підвіска) інструкція

 Без пневмобалонів просіла підвіска?! Інструкція по встановленню повітряного тиску в пружини. Одного разу в новий рік завантажив повний салон, що аж дерло іноді асфальт. От пружини і просіли повністю, перед на порожній машині задерся вгору. І тут можуть допомогти або проставки, або пневматичні подушки, простіше кажучи гумові циліндри - вони ж пневмобалони.

Пневмобалони - пневмопідвіска Ланос
Є універсальні пневмобалони, але є і спеціально під ланос.В таких пневматичних амортизаторах з верху присутній отвір під відбійник. Чесно кажучи він дуже класно центрує пневматичний циліндр в середині пружини. Теоретично це має подовжити термін експлуатації повітряної камери. А вони як відомо іноді пробиваються або починають спускати тиск. Далі інструкція як встановлювати пневмобалони в пружину підвіски.

З універсальними балонами немає проблем, там стінки гуми тонкі і легко зминаються пальцями. А ланосовські балони товсті і ще відлив під відбійник в середині додає жорсткості.

Правило перше при встановлені пневмо подушки обов'язково використовувати силікон. На край рідке мило, але воно вже не так добре ковзає.

Наступне обов'язково відкрутити амортизатори але так, щоб при падінні балки не порвати гальмівні шланги. Тому все робити перестраховуючись і заздалегідь підкласти під балку опорні бруси. Це все і так зрозуміло кожному, проте попередив щоб нагадати.

У мене аморти не відкручувались, закислі болти, а чекати дії від wd-40 не було бажання. Пробую впхнути правий пневмобалон так, лише знявши колесо і підвішуючи задню вісь в повітрі. Тобто підняв домкратом обидва боки машини. 

Чому так важко всунути пневматичну гуму в пружини між витками?! Так пружини вже просіли, шпарини зменшились і що робити, купувати нові пружини. Ні, наполегливість і сила думки в допомогу. 

Пневмобалони Ланос

На youtube всі інструкції завершуються на самому цікавому, коли пропихують балон. Я покажу як я робив, лише світлини. Правий бік ніяк не заходив, поки не підняв обидва боки домкратом і важко але відразу зайшла. Для спеціального інструменту використав накидний 24х22 ключ. Один кінець чіпляється за верхній стрижень витку і як важель пропихує гумовий балон ширший за шпарину вдвічі.

Лівий бік пневмо підвіски

Пневматичний балон монтування на Ланоос

Далі мав би так само і лівий зопхнутись, а не вийшло. Чому не знаю, може глушник якось заважає працювати, але навіть двометровий монтувальний важіль не допоміг. Допомогло стягування пружини за допомогою сміття і хомута. Всього 1-2см розширився просвіт між витками пружини і зайшов лівий пневмобалон в пружину Ланоса.

Зтягнути пружину Ланос (пневматична підвіска)

Пружину стягнув просто підклавши під лівий бік балки цеглину опустив домкрат, та й ще попросив друга залізти в ліве заднє крило салону. Потім зафіксував (загнув кінцівки) пластиною і хомутами. Знов підняв і...

Важіль знов 2 метра використав. Попередньо обмотав його тканиною, щоб не порвати гуму. І силікон, силікон і ще раз силікон з балончика вприскував на стінки пневматики.

Встановив пневмопідвіску Ланос

Світлини наглядно продемонструють встановлення пневмокамер. 

Тільки запхнув пневмобалон Ланос

Нагадаю в нові пружини або просто нормальні проблем не повинно взагалі бути при монтажу. Тут описаний рідкісний випадок, коли пружини просіли геть повністю. Сподіваюсь інструкція з встановлення пневмобалонів на автівку буде корисна для всіх водіїв.

Накачав трохи більше 1 bar пневматичну підвіску Ланос

Машина на пневмопідвісці піднялась, вирівнялась. А головним плюсом монтажу пневматики лишається стійкість до навантажень. Простими словами хоч пів тони кидай на зад і кузов не просяде до низу. І це, ще раз повторюсь на геть зіпсованих пружинах, коли порожня  машина раніше була з низьким задом а перед дивився вгору.

Про термін служби пневмо балону прочитав на сайті десь 3.5 місяця активно кататись. Проте люди пишуть і про роки щасливої роботи пневмоподушок.

Висновки для себе: дістати назад пневматичні балони не реально на просівших, щоб поміняти пружини подушки доведеться купляти знов нові. Мінімальна ціна яку я зустрічав на пневматичну підвіску, це 320 грн за пару. Для економії бабла (грошей) ідеальний засіб. Плюс збільшена вантажопідйомність в рази. 

З мінусів для когось це втрата м'якості руху, проте мене це зовсім не цікавить. Ще помітив одну проблему, штуцер балона дуже близько до витків, теоретично при пробої може перебити виток об виток. Пружини просівші таки. Таке можливо лише на повністю спущених балонах.

Результатом дуже задоволений. Але на додачу краще все ж таки ставити 15 диски на колеса і буде високо без дряпання асфальту.

#економний спосіб підняти машину

#пневмобалони

2 коментарі:

  1. Це просто мерс по відчуттям. Навіслючений ланос став м'яким і стабільним, без гойдання. Але комфорт виріс, їде як джип, зникли шуми і траса відтепер вогонь.

    ВідповістиВидалити
  2. Так пружини слугуватимуть вічно, так як подушки приймають на себе пікові удари підвіски. Таке рекомендовано всім встановити, а краще б ще з заводу випускали би з пневматикою задню балку.

    ВідповістиВидалити