Як зменшити розхід бензину - економія палива

економія палива

Розхід пального - як ощадити

Як заощадити, як зменшити на 1 літр витрати пального або простіше кажучи, як на Ланосі їздити економічно. Коли купив Lanos, обкатав за інструкцією по трасі зі швидкістю близько 70 кілометрів на годину. Часто на 5-й передачі їхав не більше 65 км на годину. На коло 2000 кілометрів витрата палива склала шість з половиною літрів. Тоді мені це сподобалося.
У процесі експлуатації на практиці очевидно середня крейсерська швидкість становила близько 90 кілометрів на годину, витрата зросла на 1 літр. Суть економії – мінімальні обороти двигуна, це стосується будь-якого автомобіля. Доказом того заява BMW, що економії палива у новій моделі вони досягли за рахунок зменшення обертів двигуна у прямому русі. БМВ змінили передавальні числа коробки передач, не втративши швидкості, зате вони втратили у витраті палива.

Останню свою подорож я вирішив зробити точно також, зменшити оберти двигуна у русі по прямій. Правда, у мене не новий BMW, тому моя швидкість становила 60-65 кілометрів на годину. Результат не забарився, витрата склала по трасі близько 6 літрів на 100 кілометрів. Термін "по прямій" - умовний, добрий за якістю бензин тягне п'ятою передачею на підйом з легкістю. Так, це вже мені подобається і моя машина економ.

Тепер порахуємо економію на 200 тисяч кілометрів. Умовно 1 літр – це 1 долар. Значить це 2 тисячі доларів економія на бензині. Одну тисячу спишемо на капітальний ремонт двигуна, друга тисяча – чиста економія. Чому на капітальний ремонт, та все просто, при знижених обертах двигуна зменшується його ресурс. Навантаження на поршневу і вал трохи більше буде. От якось так.
 
Так! при економії завжди важливо враховувати температуру повітря за бортом, чим прохолодніше краще. В ідеалі поставити інтеркулер (охолоджувач повітря) на патрубок повітряного фільтра. Багато хто напевно помічав, що до прогріву, на холодну машину тягне краще. Все просто, в холодному повітрі більше кисню, а значить, і більше безкоштовної енергії.