Як заощадити, як зменшити на 1 літр витрати пального або простіше кажучи, як на Ланосі їздити економно. Коли купив Lanos, обкатав за інструкцією по трасі зі швидкістю близько 70 кілометрів на годину. Часто на 5-й передачі їхав не більше 65 км на годину. На коло 2000 кілометрів витрата палива склала шість з половиною літрів. Тоді мені це сподобалося.
У процесі експлуатації на практиці очевидно середня крейсерська швидкість становила близько 90 кілометрів на годину, витрата зросла на 1 літр. Суть економії – мінімальні обороти двигуна, це стосується будь-якого автомобіля. Доказом того заява BMW, що економії палива у новій моделі вони досягли за рахунок зменшення обертів двигуна у прямому русі. БМВ змінили передавальні числа коробки передач, не втративши швидкості, зате вони втратили у витраті палива.
Останню свою подорож я вирішив зробити точно також, зменшити оберти двигуна у русі по прямій. Правда, у мене не новий BMW, тому моя швидкість становила 60-65 кілометрів на годину. Результат не забарився, витрата склала по трасі близько 6 літрів на 100 кілометрів. Термін "по прямій" - умовний, добрий за якістю бензин тягне п'ятою передачею на підйом з легкістю. Так, це вже мені подобається і моя машина економ.
Тепер порахуємо економію на 200 тисяч кілометрів. Умовно 1 літр – це 1 долар. Значить це 2 тисячі доларів економія на бензині. Одну тисячу спишемо на капітальний ремонт двигуна, друга тисяча – чиста економія. Чому на капітальний ремонт, та все просто, при знижених обертах двигуна зменшується його ресурс. Навантаження на поршневу і вал трохи більше буде. От якось так.
У процесі експлуатації на практиці очевидно середня крейсерська швидкість становила близько 90 кілометрів на годину, витрата зросла на 1 літр. Суть економії – мінімальні обороти двигуна, це стосується будь-якого автомобіля. Доказом того заява BMW, що економії палива у новій моделі вони досягли за рахунок зменшення обертів двигуна у прямому русі. БМВ змінили передавальні числа коробки передач, не втративши швидкості, зате вони втратили у витраті палива.
Останню свою подорож я вирішив зробити точно також, зменшити оберти двигуна у русі по прямій. Правда, у мене не новий BMW, тому моя швидкість становила 60-65 кілометрів на годину. Результат не забарився, витрата склала по трасі близько 6 літрів на 100 кілометрів. Термін "по прямій" - умовний, добрий за якістю бензин тягне п'ятою передачею на підйом з легкістю. Так, це вже мені подобається і моя машина економ.
Тепер порахуємо економію на 200 тисяч кілометрів. Умовно 1 літр – це 1 долар. Значить це 2 тисячі доларів економія на бензині. Одну тисячу спишемо на капітальний ремонт двигуна, друга тисяча – чиста економія. Чому на капітальний ремонт, та все просто, при знижених обертах двигуна зменшується його ресурс. Навантаження на поршневу і вал трохи більше буде. От якось так.
Так! при економії завжди важливо враховувати температуру повітря за бортом, чим прохолодніше краще. В ідеалі поставити інтеркулер (охолоджувач повітря) на патрубок повітряного фільтра. Багато хто напевно помічав, що до прогріву, на холодну машину тягне краще. Все просто, в холодному повітрі більше кисню, а значить, і більше безкоштовної енергії.
Езжу 60 км/ч на 5-й передаче по городу, иногда в пробках по 30 минут зависаю, но чаще дорога чистая и расход в среднем 9,6 л/100км. Заправляюсь всегда на одной и той же заправке до отстрела пистолета при полном баке. До 8 л/100км еще далеко, для этого не мешало бы железные поменять на легко сплавные диски, покрышки экономичные, подойдут и лысые, но опасно :).
ВідповістиВидалитиУ меня, если честно, при скорости 90-100 расход 6 литров. А Вы про 70 пишете...
ВідповістиВидалитиУ меня жрет в городе 12 литров что только не делал
ВідповістиВидалитиУ меня авео 1.5, автомат, 5дверей, по трассе 6.4-6.8л (4 человека плюс полный багажник). Город, лето, без кондея, 10.2-10.8л (2 человека, пустой багажник), стиль езды - ультра пенсионерский на сколько это возможно, обороты, свыше 2500 не поднимаю вообще. Авто грею. Опелевская "полторушка" много кушает (
ВідповістиВидалитиЇздив 120-130 км/г (1.5 ланос 2 людини в салоні) так 6 літрів на сотню. З вантажем в салоні і наваленим багажником на даху приблизно вже 9 літрів. Це до чого, при швидкості легше підйоми брати і швидше виїжджає машинка на них, од же теж та сама економія. А по прямій можливо і 70 тягнутись правильно було б, але де ж це такі дороги є?!
ВідповістиВидалити