ремонт глушника |
Новий глушник проходить не більше рідного (з нержавіючої сталі довше проїздить, але також прогорають + ціна), а швидше за все навіть менше. Але з'ясувалась головна для мене проблема, так чи інакше новий глушник рідко коли стане по рідних місцях кріплення (від виробника до виробника % похибки змінюється). А це обов'язково подорожчає заміну на СТО, а самотужки буде, вибачте клопітко поміняти. Вирішив дізнатись, а що ж народ! як латає дірки?
Часто прогорілі ділянки глушника замотуються склотканиною і проклеюють шар за шаром. Досить непогано, але не для мене. Знімати глушник не хотів та й чекати доки висохнуть шари + пошук матеріалу. Рішення знайшов для себе саме легке - герметик. Температура застосування на тубі вказана до 350 градусів Цельсія, святий Google підказав, що задня банка глушника не прогрівається більше 300 градусів. Еврика!
Робота з ремонту глушника зайняла хвилин 5, на ганчірочку пірнув під глушник і вдавлюючи порцію герметика як би в глушник, потягуючи назад назовні так, щоб з внутрішньої сторони банки утворився грибок. Зверху теж промазав для вірності. Результат на фотографії, поки пробіг не великий і судити про якість, точніше, довговічність ремонту зарано. На фото видно пропуски, не помітив пару дірочок, якось пізніше зароблю.
Сподіваюся пару років протримається, якщо треба буде, можна легко оновити ремонт і промазати ще раз. А купувати новий і ставити на 3-4 роки та чекати на такий самий результат, не знайшов корисним.
Тепер про причини прогорання глушника вихлопних газів. Перед обробкою видно, що прогорів глушак у місцях потертості, де черкав об дорогу. Кілька років раніше пам'ятаю брав чи то брід, чи то рів, але назва була – дорога. Так на глушнику в прямому сенсі сповзав з лежачого поліцейського за яким одразу яма в "півметра". Тобто якби, та були нормальні дороги, працював би ще мій глушник без ремонту не один місяць.
Для тих хто зламався в дорозі - засіб, миттєвий ремонт власними руками глушника на трасі.
Отпишусь спустя почти год после ремонта, все очень даже гуд. Новым глушитель не стал, появились разумеется еще более дырочек в друшлаке :) и все же он работает. Можно снова замазать и в бой.
ВідповістиВидалитиИ всё таки я его поменял :)
ВідповістиВидалитиразумеется придумал новый хак ремонта глушителя с дыркой в дороге, подробнее сюда прошу:
https://lanoss.blogspot.com/2017/03/bosal.html
Друзі подивіться на дати з ремонту ланоса праворуч, "архів ремонту" блог один-два рази на рік дописи. І це не завжди зламані деталі, а лише вдосконалення, тюнінг авто. Зверніть увагу на частоту і ви зрозумієте, що лань дуже надійний автомобіль. А це свідчить, на кожен транспорт потрібен здоровий глузд і наперед профілактичні дії. Тачка служитиме не 10, а 20-30 років без проблем. Взяти хоч би корозію, новим обробити антикором пофарбований метал і машина не гниє. Міняй мастило на 5-8 т. км і моттор до 1 мільйона доживе. Доглядайте машину і все буде клас ₴
ВідповістиВидалити